2014. június 1., vasárnap

Képes beszámoló II. túránkról

Facebook, televízió, számítógépes játékok: az ifjúság körében manapság közkedvelt kikapcsolódási lehetőségek egy nehéz nap után. Viszont, vajon lehet-e a virtuális világ fele olyan csodálatos, mint az igazi?

Nem kell a horvát tengerhez menni, áhítozni a külföldi nyaralásokról, ha kicsiny hazánk is épp oly gyönyörű, mint bármely más ország. Ha csak nem szebb!

A Rába Nemzeti Front nyílt túrákat szervez fiúknak, lányoknak, idősebbeknek, fiatalabbaknak, s mindenkinek, akinek túrázni van kedve. Első utunk az Ördög-árokba vezetett, s remek, bajtársias hangulatú túra kerekedett ki belőle. Második célállomásunknak a HAJAG BARS 504 nevezetű elhagyatott (szovjet) katonai területet jelöltük meg. Szerencsére többen voltunk, mint legutóbb és remélhetőleg ez a tendencia meg is marad.

A reggeli órákban indultunk busszal Győrből Bakonybélre, ahonnan kezdetét vette a körülbelül 10 kilométeres út felfelé a hegyen. Útközben megcsodáltuk az ottani élővilágot, hegyet másztunk és szembe szálltunk minden elénk kerülő akadállyal. Az elhagyatott katonai területen alaposan körülnéztünk, felmásztunk a rádiótoronyba is, ahonnan csodálatos kilátás nyílt a tájra. Majd ezt követően lemásztunk a sötét bunkerba is, ahol sokszor oda kellett figyelni, hogy hova lép az ember. Onnan kijövet kicsit leültünk, ettünk, beszélgettünk, majd a pihenés után visszaindultunk Bakonybélre, ahonnan busszal mentünk Zircre, onnan pedig a festői tájon haladó vonattal mentünk vissza Győrbe. Ott beültünk törzshelyünkre, megbeszéltük élményeinket, majd útnak indultunk haza.

Szerencsére nem volt túl meleg és az eső sem áztatta fel az amúgy is sáros útvonalat. Hamarosan újabb túrát szervezünk. Könnyedebbet, mint eddig, amire szeretettel várunk mindenkit!